Feedback of klacht

Wij bieden je graag goede zorg en heldere communicatie. Wij leren dan ook graag van jouw ervaring met De Haarlemse Huisdokters. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en nog beter op jouw wensen aansluiten. We ontvangen je feedback graag als je tevreden bent, maar zeker ook als je vindt dat dingen beter kunnen.

Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het zijn dat je ontevreden bent. In dit geval gaan wij graag een persoonlijk gesprek aan om het probleem te verhelderen en tot een oplossing te komen. Meestal lost dit al veel op.

Mocht dit geen oplossing bieden dan kun je je voor een onafhankelijk oordeel wenden tot Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Wij hopen natuurlijk op een goede en blijvende wederzijdse vertrouwensband en zullen onze uiterste inspanning hiervoor leveren.

Praktijkinformatie

Alle consulten van patiënten met een Nederlandse verzekering worden direct bij de verzekeraar gedeclareerd. Je kunt de tarieven vinden op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit, de Nza.

De Haarlemse Huisdokters
  • Zenegroenkade 2
  • 2015 KV Haarlem
Openingstijden
Maandag08:00 t/m 17:00
Dinsdag08:00 t/m 17:00
Woensdag08:00 t/m 17:00
Donderdag08:00 t/m 13:00
Vrijdag08:00 t/m 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten